Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.

Klachtenprocedure @The Academy

Heb je een klacht?

Heb je een klacht over onze dienstverlening? Je kan deze indienen bij onze klantenservice via onderstaande e-mailadres

Binnen 5 werkdagen krijg je een reactie van onze klantenservice.

Vermeld bij uw klacht de volgende gegevens:

  • Onderwerp: training / examen / overig
  • Omschrijving van uw klacht
  • Uw naam
  • Uw emailadres
  • Uw telefoonnummer
  • Uw bedrijfsnaam (indien van toepassing

klacht@the-academy.nl

Wij doen onze uiterste best om je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Buddy onze mascotte is boos
Buddy onze mascotte verontwaardigd

Reactie ontvangen, niet tevreden over de oplossing?

Is je klacht niet naar tevredenheid opgelost door de klantenservice?

Dan kun je in beroep gaan en je klacht schriftelijk indienen. Je hebt hiervoor 6 weken de tijd (gerekend vanaf de datum van de reactie).

Omschrijving van uw klacht

Geef in de brief duidelijk aan wat je klacht is en waarom je niet tevreden bent met de aangeboden oplossing. Vergeet je persoonlijke gegevens niet te vermelden. Stuur de brief naar:

@The Academy B.V.
t.a.v. Dhr. L. Cuijpers
Paradijslaan 40
5611 KP Eindhoven
Betreft: Klachtmelding.

Reactie binnen 4 weken

@The Academy streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 4 weken een reactie. Mocht er onverhoopt meer tijd nodig zijn dan informeren wij u hierover binnen de genoemde 4 weken.

Alsnog niet tevreden?

Mocht de reactie met voorstel om de klacht te verhelpen niet akkoord zijn dan heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan. Consumenten kunnen hun klacht aanhangig maken bij De geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, meer informatie is te vinden op www.degeschillencommissie.nl

Zakelijke relaties kunnen terecht bij een onafhankelijke derde partij, mr. F. Laagland van Law & Pepper Advocaten te Eindhoven.

Het oordeel van geschillencommissie of Mr. F. Laagland van Law & Pepper Advocaten is in deze bindend. Eventuele consequenties voortvloeiend uit dit oordeel worden door @The Academy binnen een week afgehandeld.

Vertrouwelijk

Ingediende klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. Ingediende klachten worden voor een periode van twee jaar bewaard.

Buddy onze mascotte is teleurgesteld
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
Waarom @The Academy?
Praten Icon
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4167 evaluaties
Checklist Icon
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Medewerker Icon
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel Icon
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen