Reactie binnen 4 weken
@The Academy streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 4 weken een reactie. Mocht er onverhoopt meer tijd nodig zijn dan informeren wij u hierover binnen de genoemde 4 weken.
Alsnog niet tevreden?
Mocht de reactie met voorstel om de klacht te verhelpen niet akkoord zijn dan heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan. Consumenten kunnen hun klacht aanhangig maken bij De geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen, meer informatie is te vinden op www.degeschillencommissie.nl
Zakelijke relaties kunnen terecht bij een onafhankelijke derde partij, mr. F. Laagland van Law & Pepper Advocaten te Eindhoven.
Het oordeel van geschillencommissie of Mr. F. Laagland van Law & Pepper Advocaten is in deze bindend. Eventuele consequenties voortvloeiend uit dit oordeel worden door @The Academy binnen een week afgehandeld.
Vertrouwelijk
Ingediende klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld. Ingediende klachten worden voor een periode van twee jaar bewaard.